Annandag jul



Sista officiella juldagen, ja förutom dagen då julen ska ut trettondagsafton men ja... Hur som helst. Annandag jul, lite frukost har det varit, lite städning av köket och kattlådan. Nu sitter jag här och spanar runt och känner mig inte det minsta bakfull, haha på alla er andra. Har en kopp kaffe och strax ska jag och John hjälpas åt att att sätta upp tv:n i sovrummet vi fick av min kära mor. Tack mamma!

Sen vettetusan, snuvig är jag så träningen får nog vänta tills imorgon. Men en vända till affären och en god middag någonstans låter välk ändå helt okej? Ja, jag tycker det i alla fall. Sen ska jag börja spana in lite middagstips inför nyårsafton. Mamma och pappa ska ju komma hit så det blir en mysig och hyfsat lugnt nyår. Myyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0