Atjoo!

Usch, idag är jag dålig så det blev inget jobb för min del idag. Kändes bäst att vila upp sig istället för att smitta ner alla duktiga motionärer! Men lite gnällig är jag nog allt idag!



Dessa fina blommor fick jag hemskickade idag! Visst är de underbart vackra? Jag tycker det i alla fall tihi!

Snart blir det duschen, sen ska jag försöka sova lite. Om nu de underbara hantverkarna kan låta bli att borra i väggarna för en liten stund. Otroligt irriterande, speciellt när man känner att man verkligen behöver sova ut och vaknar av et fruktansvärt ljud i öronen.. Men ja, så är det att bo i lägenhet, speciellt lyhörda sådanna.. Borde skaffa annan lägenhet, någon som har något bra tips? Huset behöver inte se ut att vara från öst-tysklandtiden heller som de jag bor i idag, iofs har jag lite svårt att tro att det finns hus som är fulare än det jag bor i för tillfället iofs.. Men ja om det finns så hoppar jag gärna det också!

Tänkte bjuda på Bruno Mars nya låt, otroligt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0