Hmm

Usch, jag har inte riktigt känt efter vilket humör jag är på idag. Jag känner mig lite deppig, det ska väl erkännas och efter träningen igår så känner jag mig lite hängigare igen. Denna hemska hemska förkylning som aldrig släpper.. Sjukt tradigt.

Finns mycket tankar i skallen just nu, och en del planer. Men ibland är man lite mesig när det gäller ens planer för man vågar inte alltid riktigt.. inte fullt ut liksom! Men ja vi får väl se. Det bästa hade varit om någon kom och hämtade mig nu, bara sådär! Det hade varit skoj, jag behöver nog komma ifrån lite. Deppigheten hade säkerligen försvunnit direkt. Men det är inte så lätt...

Suck..

Hoppas ni har en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0