Idioter

Ja idioter finns det gott om i världen och som tur är märker i alla fall jag av dem ganska så sällan. Men när man märker av dem kan man inte låta bli att ödsla den där extra energin på dem. Fast ja, jag vet.. Det är otroligt idiotiskt av mig att ens låta dem få den där extra energin som jag istället kan använda på bra och trevliga saker! Så från och med nu ska jag ignorera alla idioter och vad de än säger. Ja i alla fall till den mån jag kan!

Förkylningen har inte bestämt sig riktigt för om den ska vara bättre eller sämre idag. Jag hoppas på bättre för det är så jävla jobbigt att va kass.. Den kanske blir snäll efter lite julshoppande idag. Håll tummarna!

Om jag mår okej ikväll så blir det nog bio due date på bio ikväll. Jag gillade the hangover så förhoppningsvis gillar jag denna också om inte regisörren gör en superflopp :P



Annars får ni ha en trevlig lördag, hörs kanske senare!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0