Julstress

Jag som tycker jag tagit det gaanska så lugnt nu under julen och passat på att känna in julen ordentligt har gått från cool-lugn till superstressad på bara ett dygnt.. Not good not good. Sen ligger väl i och för sig nackdelen i att jag har ganska så lätt att stressa upp mig. Men, ja.. Inte kul ändå. Men jag ska försöka ta det så lugnt och lugna ner mig. Försöka i alla fall.

Lugn kväll idag på Friskis, passen är slut och där finns väl en och annan motionär som är uppe och lyfter skrot på gymmet. I och för sig skönt att det är lugnt. Jag är så himla trött! Dålig luft härinne kanske.

Föressten så tog jag bilen ändå! Robin messade mig tidigare idag och sa att det fixat hela parkeringen! Yeeey! Så det blev sista turen idag med Volvo C30, sen ska mamma ha tillbaka den =(, jag ska erbjuda henne ett byte :P men tveksam till att hon går med på det tihi :P Hon kan ju få min gamla :P

Nu återgår vi till arbetet en stund ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0