Lilllördag



Efter många om och men så lyckades jag somna tillslut igår! Men jag får väl erkänna att trots det så är jag ganska så trött idag, fast jag har sovmorgon! Pink gillar inte att vara ensam ute i hallen och köket på mornarna, så när folket i huset börjar vakna till liv och föra lite oväsen så tycker hon det är dags för hennes mamma också att vakna... Så det är klösande i dörrlisterna, skrikande jamande och vältande av den stora tomten i hallen.. Så ja, jag antar att det faktiskt bara är att pallra sig upp. Finns inte mycket annat att göra. Så halv nio var jag uppe imorse! Fast det var ganska passande eftersom jag skulle flytta bilen vid nio, annars hade jag fått lägga på pengar till bilen.

Snart dags för jobb, har stängning idag igen. Fast idag är det jag och Arlinda som stänger, så tiden brukar flyta på ganska så bra! Sen ska jag hinna skriva ett ganska så viktigt brev på jobb! Hoppas inte jag glömmer, annars lär jag väl komma ihåg det när jag sitter på bloggen imorgon :P

Ha en trevlig onsdag, eller lilllördag som det också kallas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0