Tvättdags



Jag som hämtade nyckeln visd halvtolv, asade ner kläderna som skulle tvättas och öppnade dörren. Då var maskinerna i fullgång och ja.. det var bara att asa upp allt skit igen. Smått irriterad som man blir... Gick ner vid tolv, samma sak då.. Till slut kom en tjej nerspringande. Hon var nyinflyttade och hade ingen aning... Hon hade bott här i fyra dar och då kändes det inte helt rätt att vara bitter. Så för denna gången fick det vara okej.

Dessutom tycks det faktiskt löna sig att kräka av sig på företag man tycker skött sig dåligt. Såg att efter mitt hatinlägg mot Tele2, hade en tjej vid namn Ida kommenterat och sa att det inte var acceptabelt att jag blev runtkopplad hela tiden. Så om jag fortsättningsvis får problem skulle jag höra av mig till henne. Tack för det Ida, du höjde faktiskt hela Tele2 där! Dina uppgifter sparas, om jag skulle få problem.

Nej, lite städdags nu! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0