Atjoo!

Ja hemskt vad jag nyser, orkar inte med en förkylning! Å ja jag är gnällig, ni ska bara höra mig när jag faktiskt ÄR sjuk!

Ni får ursäkta avbrottet men jag har jobbat hela helgen och haft en del saker att reda ut i huvucet, men jag tror jag återfått mitt förstånd för en stund igen så än så länge är det inga dåliga beslut fattade, men vänta bara de kommer!

Åkte nyss hem från Chris, har kollat film och snackat lite skit, och påvägen hem fastnade tankarna på en del människor som passerat i mitt liv, gamla pojkvänner, gamla bästisar och killar jag varit intresserad av, vafan hände på vägen liksom? En del människor har man delat allt med och idag kan man inte ens hälsa på varandra, vafan är det? Visst, man växer ifrån varandra, skaffar olika liv etc... Men människor du delat hela ditt liv med kan du inte ens hälsa på längre? Livet är orättvist och knepigt ibland, eller så är det bara jag? Inte vet jag..

Aja sovedags för mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0