Etage

Gårdagen på Crown var väl okej, lite folk inte så mycket spel men det gick ändå helt okej faktiskt. Känner mig fortfarande ganska så mör i kroppen så jag ska fortsätta kurera mig med vitaminer, och förkylningsprepparat så jag orkar jobba hela helgen på KB utan att hålla på och svimma av feber.

Ska väl vara ärlig och berätta att det inte hänt så mycket den senaste veckan, fått mig en lite sväng av emohete, brukar sitta ihop med att jag är ledig ovanligt mycket.. Men nu är man åter på det med jobb igen så förhoppningsvis ska det säkert bli bättre snart igen.. Men det hade ju inte skadat om något galet roligt händer...

Kärleksmässigt vettefan hur det går, det går väl varken framåt eller bakåt.. tror jag! Som ni vet finns där en kille av intresse, men som sagt det verkar vara en komplicerad och svår man.. Så kanske får jag göra som Anna sa, strunta i det! But time will tell!

Aja ikväll är det jobb på Etage, titta förbi i snöovädret om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0