Fredag

Ja vad som hände i onsdags var att jag aldrig kom ut, jag drack för mycket och hade väl i princip kunnat kampa på toaletten, vilket jag nästan gjorde :P Gårdagen var en riktig cp bakisdag, och jag som normaltsätt brukar vara så stolt och mallig och berätta att jag minsann aldrig blir bakfull... in your face säger jag! Värsta bakfyllan på lääääänge! Men alla ska vi ha någon sådan någon gång och det var visst min tur nu :P

Jobb igår, helt okej, en idiot som alltid spelar och blir otrevlig, han började kvällen med att be mig om ursäkt för att han blir så... han vann och var på gott humör, fram tills han började spela själv, sen drar han upp femhundralapp efter femhundralapp, fast jag sa till honom. Nej, så från och med efter igår tänker jag inte låta honom spela hos mig, hur mycket pengar han än lägger in, han är numera portad från mitt bord!

Fredag idag och korss i taket men jag är ledig! Jag vettefan vad jag ska göra bara! Jag är fortfarande lite mör i kroppen sedan igår och stämbanden känns en aning ansträngda så kanske blir det bara en lugn kväll, men det är ju så jävla tråkigt! Hoppas på att en viss person ska höra av sig, men jag tror inte han gör det idag och dessutom tror jag att han jobbar ikväll... Men men, håll tummarna för mig i alla fall!

Nej, ska försöka vakna lite till liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0