Hemma tidigt

Fredag, jag har hunnit umgås lite med mamma idag, varit en sväng hos Annika och har precis gjort en djupfryst pizza som legat där ett tag. Jag är hungrig och orkar inte laga något ordentligt och eftersom jag redan käkat lite choklad och chips kunde jag lika gärna köra vidare på den här onyttighetsgrejen.. :P Ja dåligt av mig men jag ahr ännu inte helt återhämtat mig från bakfyllan från igår.. :P Kanske är jag för gammal nu Junior? :P

 Får se om jag orkar gymmet imorgon, sen blir det kanske eventuellt en sväng ner till min käre far och sedan på kvällen är det jobb igen... som vanligt. Måste erkänna att det känns ganska skumt att inte jobba idag, men skönt ändå på något sätt. Kan vara skönt att vara ledig en helgdag lite då och då, även om jag älskar mina jobb!

Aja.. pizzatajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0