Lång dag



Har hunnit med en hel del saker idag faktiskt, varit hemma hos pappa, käkat gott och varit social, hämtat vovvepåg och åkt hem en sväng till Maria i trelleborg, snackat massa skit och glott på Monster som jag väl egentligen inte tyckte vi kollade speciellt mycket på men ändå.

Ska försöka lägga mig i tid idag, eller ja i tid är kanske redan försent eftersom klockan redan är halv fyra men innan halv sju-sju på morgonen kanske? Tänkte återuppta min underbara träningen den kommande veckan och faktiskt föröska mig på en Dalina, före och efter jobb ;) Men vi får se, kost ska rättas till, ut och gå långrunda med Kola ska åternföras så det är beach 2010 som gäller ;)

Sedan vill jag passa på att tacka för era kommentarer ang min tidigare inlägg, att detta var ett klassiskt knep kanske kan stämma bra och antar att jag kanske var lite för trött igår för att bara låta det rinna av mig helt. Men ni har helt rätt Bitcheye och Peter, men tyvärr kan man inte fånga mig på det sättet ;) Men han kan ju få försöka, istället kan risken bli en nertryckning ända ner i skorna... Men jag hoppas på att undvika det! Bara totalt onödigt!

Anna, visst svåra killar ska man väl egentligen lägga ner, fast av någon konstig anledning får jag väl säga att det tyvärr är dem jag har lättast att fastna för. Men givetvis kommer jag absolut inte jaga denna killen under några som helst omständigheter, han vet att intresset finns och är han intresserad vet han vart han hittar mig ;) Annars kommer där säkerligen någon annan intressant med tiden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0