Partytåg?

Känns som om helgen har börjat sjunka in nu och jag kan faktiskt inse hur jävla roligt jag hade det! Tusen tack Rolle för en kanonhelg! Läste om att det eventuellt ska äga rum ett 100% Partytåg i mars också och jag har en känsla av att jag kommer hamna där också? Aja, när mer är bestämt och bokat så får vi väl se, but I got a feeling... :P

Gårdagens jobb gick bra, snöandet slutade lagom till jag skulle börja jobba, bilen snöade inte fast, spel hela kvällen trots att där knappt var något folk. Men det gjorde inte så mycket! Hyfsad lön blev det så det kan jag överleva på!

Vaknade vid tre tiden, satte på lite bra technomusik, vad händer efter cirka 45 minuter, jo det bankar som fan i väggen... Lägg då märke till att klockan inte ens blivit fyra på eftermiddagen, jag inte varit hemma på i princip hela helgen, har volymen betydligt läge än vad jag brukar ha och det är onsdag! Snacka om att man blir lack! Fine man ska respekters sina grannar å så, men det är rätt illa när mina andra grannar som är betydligt äldre säger till den här bankande grannen att man faktiskt får lov att spela musik och leva lite... Aja, gick ner och skulle ta numret till vicevärden men såg att hans kontorstid var slut för dagen så jag ska ta och ringa honom imorgon, får se vad han säger om det finns något jag kan göra... Mitt tålamod börjar ta slut nu...!

Ska snart en vända upp till mamma, sen ska det jobbas även inatt, här ligger vi inte på latsidan inte!

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0