Svammel

Då har nästan alla hjärtans dag gått och som jag nämnde tidigare tycker jag fortfarande att den är otroligt överskattad, kanske tycker det för att jag är singel inte vet jag men oavsett vilket så har jag faktiskt haft en riktigt trevlig Alla hjärtans dag. Vaknade till vid tre, mamma hämtade upp mig, ner till pappa och sedan stack vi till Sankta Lucia för att käka en riktig middag med god mat, gof efterrätt och trevligt sällskap. Får väl säga att det var länge sedan jag kände mig så lugn och harmonisk, som ni säkert vet är jag ju alltid stressad för något men inte idag! Tack mamma och pappa!

Hmm ska jag eller ska jag inte... nej jag skoja bara jag svamlar som vanligt.. som en del här säger *host* junior*host*.. haha :P Men vafan, jag berättar när jag vet vad jag själv snackar om, att läsa mina blogginlägg när jag är full som ett ägg eller trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen kanske inte är det mest intressanta och ja jag svamlar but I like it :P haha! Å ja jag ÄR konstig men det vet ni nog redan, och vet ni inte det så lär ni märka det :P

Shit vad jag ahr käkat idag, känns nästan som om det är läge för en sen träning idag... Tror det blir så! Sen en stor proteinare på det! Oh yes! Fast måste fixa nytt protein imorgon mitt är sluuut..eller ja nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0