Wohoo!

Nu har jag faktiskt städat och varit duktig! Känns som jag blivit lite av mig själv igen, orkar städa och orkar träna idag! yeeey fan vad gött! Kom dock fram till att det dock är dags att ta sig ner till tippen nu i veckan när jag ändå är ganska så mycket ledig, har två dammsugare som ska ner, några kartonger och säkert ytterligare skit. Någon som har koll på när tippen i Bunkan har öppet? Biggibula kanske vet? Aja, jag får ta reda på det nu i veckan så jag blir av med det!

Tänkte avsluta med en video som mina vänner i Baby Alice gjort, så enyoj och tveka inte på att kontakta dem om ni vill boka in dem, för de är super!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Wiiiiieeee!!!! =)=)

2010-02-13 @ 21:08:49
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0