Workoholic?

En kompis kallade faktiskt mig för det, sen om det stämmer vettefan, fast om man i princip jobbar 6 dagar i veckan kanske man kan kalla mig det eller?

Aja hur som helst, idag är det fredag och jag har väl varit vaken en halvtimme ungefär. Har hunnit vara ute en sväng med Kola, gett honom mat, tagi mig 1/4 dels kopp kaffe och nu sitter jag här och lyssnar på en av mina nya favoritlåtar! Tack Christian som introducerade den här låten för mig påväg upp till kryssningen :

Denna låten kan också dedikeras till Charlie som alltid säger till mig att jag blir kär i fel killar... haha!

 

Jaha, jobb idag igen, lite städning kanske har inte direkt orkat det den senaste veckan. Har ju hänt en del sedan jag kom hem så har väl känt att jag inte riktigt orkat innan, men ska föröska ta igen det nu i helgen lite=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0