ZzzzzZZzzz

Ungefär sådär känner jag mig för tillfället, mycket tankar som surrar runt i skallenoch ställer till det för mig. Sen kan det bero på att jag är lite förkyld och att jag faktiskt tagit mig upp i god tid dessa dagar jag nu varit ledig. Igår piercade min systerdotter naveln och idag satte mamma ett implantat med en sten i bröstkorgen, ja jag vet det låterk onstigt men jag vet inte vad det heter, men det sitter liksom en kristall i bröstet på henne. Fint, men själv vettefan, jag ahr så bra läkekött att det troligtvis hade stötts bort ändå å då får jag ett fult ärr så det får vara så!

Skulle eventuellt blivit bowling idag men vettefan om jag orkar, seg och trött är jag. Sen harj ag lovat att åka förbi Tess med hennes födelsedagspresent idag! Jag kunde inte komma förbi i lördags eftersom jag fick jobb på Kb då!

Aja, puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0