A plane to spain



Njä inte riktigt men till London i alla fall! Som jag nu tjatat om i en hel vecka så beger jag mig över till London imorgon för en intervju med en modellargentur där, så den som vill får hemskt gärna hålla tummarna 14.00 svensk tid imorgon!

Därför är det snart dags att försöka sova lite, jag och Maria kommer vara uppe i cirka 1½ dygn utan sömn so wish us good luck haha! Som tur är har vi vår egna guide Danielle med oss som möter upp oss på flygplatsen och visar oss London runt! Så håll utkik efter bilderna som kommer upp under onsdagen gissar jag på, tisdagen kommer jag vara helt död på och dessutom ska jag jobba...

Nej som sagt, håll tummarna så hörs vi igen när jag kommer hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0