I said Brrr..It's cold in here

Sitter hemma hos pappa. vi har precis käkat varsin falafeltallrik vs. Kebabtallrik, dricker kaffe och snackar skit... Eller ja, vi gjorde det, för tillfället tar han sig en powernapp på soffan och hundarna ligger bredvid honom!
Jobbade på Etagé igår, och man får väl ändå säga att där var betydligt mer folk än vad jag hade förväntat mig, iofs visste jag inte att det var 18 förrän jag kom dit där. Till och med Puben, ni vet det lilla dansgolvet som finns om man går förbi mainfloor, var öppet! Jag fick tillochmed sällskap av Emma! Himla trevlig tjej att jobba med, lite som jag faktiskt! Det gillar vi! Tyvärr gick det ju inget vidare för någon av oss och provisionen sög troligtvis.. Men men, what to do! Känner bara att det troligtvis är läge för mig att lägga av med Black Jacken, så himla trött på det. Jag är nog inte ens trevlig ibland, jag var inte igår i alla fall! Var svintrött och fick någon liten hostattack då och då!
Brr, jävligt kallt ute nuförtiden! Minns knappt att vi haft någon såhär kall vinter förut, men kanske är det så att man glömmer det efterhand... va tusan vet jag?
Känns faktiskt som om jag är på ganska så bra humör idag, trött är jag och lite snuvig av förkylningen men annars ändå på bra humör! Så skönt när det är så. Hmm, neeej jag har väl inget mer kul att berätta för stunden. Detta får väl bli ett tråkigt inlägg eller något. Mamma tycker ju ändå bara jag skriver tråkiga saker... Kanske ni också gör? Fast är så fall förvånad över att antalet ökat så mycket på sistone! Men det gillar vi helt klart!
Ha en superdag!
Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0