I'm losing my mind, it's all your fault!

Så går refrängen på låten Now you're obsessed, en remix av now you're gone och låttext från en tjej som kallar sig för Boa. Ganska bra faktiskt! Tack för att Youtube finns! Där har man hunnit hitta en hel del fina låtar och remixer faktiskt! Självklart gillar vi Spotify också, men man kan inte riktigt hitta allt där, som på youtube!

Känns som om jag hunnit med en del idag, har varit hemma hos pappa och lämnat Kola, käkat, hämtat min efterlängtade FL-skiva, snackat i lur med trevliga människor och varit en sväng hos Fifflo, där vi hann se en av världens sämsta filmer The Decsence eller hur fan det stavades... En massa gollum gubbar springer runt i en grotta och käkar korkade brudar som springer runt i en grotta och dödar varandra, eller konfronterar varandra... suck, pust och stön... sjukt tråkig!

Efter filmen tog vi oss en rejäl svängom till The Baseballs låtar, vi älskar verkligen deras låtar! Jag har en stor passion för gamla 50-60-tals låtar och tycker att The Baseballs kom helt rätt i tiden! Så himla glad musik, och det bästa är väl kanske att de faktiskt gjort 60-tal covers på våra moderna låtar, såsom Umbrella t.ex. Tänkte jag skulle låta er lyssna lite på dem, så klicka på youtubelänken nedan, luta er tillbaka, eller ställer er mitt på golvet oc hshake your ass off...vilket du vill! Å NJUT!



Jag och Sophie (Fifflo och Sophie är samma person om någon nu skulle missat detta) satt och snackade lite djupare idag. Vi pratade lite om att jag är en glad och sprallig tjej, fast att jag ofta brukar ta några steg bakåt när människor vill försöka komma mig nära... Jag kan inte riktigt förklara avrför jag gör det, jag vet bara att jag har svårt att släppa in nya människor inpå livet. Det mesta beror väl kanske på att jag är rädd för att bli sårad, har blivit riktigt sårad en gång, och det är inget jag ens skulle önska min värsta fiende, men det har jag kommiit över idag. Men kanske är det, det som spökar... Vet inte.

Kanske detta som gör att jag har förblivit singel så länge också, har svårt att lita på killarna jag träffat, och jag tror jag sätter upp en slags mur fram tills dess att jag börjar känna att de menar allvar. Kanske har jag sumpat en del potentiella relationer på detta viset, inte vet jag, eller så är jag bara inte redo 100 % än. För tillfället känns det dock som detta är det sista jag tänker på. Nu vill jag bara fokusera på att detta året ska bli bra, att allt går vägen som jag har tänkt mig! Jag ska jobba på alla mina jobb, jobba på musiken, umgås med mina underbara vänner och de i min s.k familj som verkligen ställer upp och är där för mig när jag behöver dem. En riktig familj!

Nej nu blev det lite småemo här, men rena reflektioner!

Sov gott mina vänner, själv sover jag väl om några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0