Jag har syndat!



Ja jag har varit en jättedum flicka och syndat fast jag lovat mig själv att jag inte fick lov!!! Sedan jag fick reda på att jag skulle till argenturen på måndag så sa jag att jag INTE skulle synda vare sig med godis, energydrinks eller annat skit! Men både igår och idag har jag tryckt i mig en powerking =(, sen köpt vaniljkessela för att dämpa sötsuget =/ Men ja, kalrt det kudne varit värre! Det första jag ska göra när vi kommer ut från argenturen på måndag hur det än går är att köpa ett stort mjölkchoklad och trycka i mig! Kanske en pizza också, men jag känner mig själv och det kan bli lite väl mycket ångest då på en och samma dag! Aja vi får väl se hur det blir med det :P Om det går dåligt spelar det ingen roll då ska jag tröstäta! HAahaha!

Usch ja, då var all disk avklarad, herregud trodde aldrig att det skulle ta slut! Snart dags att göra rent till ökenråttorna, deras bur är katastrof.. nästan värre än min lägenhet, men bara nästan!

Aja back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0