Jobba, jobba joooobba!



Ja, jobba är livet, och jag gissar på att det är lika bra att jag jobbar. Hinner inte analysera och tänka så mycket på dåliga saker då! Sjukt bra! Skulle varit ledig idag, men de ringde från KB och eftersom jag var ledig tänkte jag att jag lika gärna kan hoppa in! Jag trivs ju ändå så bra i baren! Ska vara där imorgon också, känns rktigt bra!

Jaha, annars då? Inte mycket har väl hänt sedan igår. Var en bra kväll på Etagé igår, så absolut inget att klaga över. Träningen denna veckan ahr varit underbart bra, imorgon också sen vilodag på söndag och sedan på måndag är det dags igen! Nej, denna gången ska jag fanimej hålla hårt i träningen, jag ahr kunnat för och ska kunna igen! Funderar på att köpa några tabletter som förhöjer förbränningen, någon som har något bra tips kanske? Som helst inte kostar skjortan!

Duschen nu! Hoppas alla har en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0