Panic at the disco



Har hittat en sådandära top 40 uk hits... Å där kom en Panic! At the disco låt, nine in the afternoon. Den enda bra låten på deras senaste album faktiskt, jag var ganska såld på deras flrsta album och hade höga förväntningar på andra men det floppade verkligen totalt! Å sedan dess har jag inte hört så hima mycket om dem längre, antar det blev deras död haha! Nej men seriöst, sjukt dåligt var det, första albumet var trallvänligt rakt igenom och det andra blev bara segt och stora försök att fylla ut en skiva ungefär.. nej fy tusan!

Jaha idag är det väl städande som gäller, tror jag. Pallar inte men bör väl göra det innan måndag, för palla komma hem från ett sömnlöst dygn rakt till världens kaos och tredje världskriget utbrutet på samma ställe... Nej tack! Men vi får se hur långt jag kommer, än har jag inte ens börjat..suck!

Ikväll Etage... ses där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0