Runt runt runt!



Sitter här i min ensamhet, eller nej nu ljög jag. Jag har ju faktiskt både min kissekatt och hund här, så ensam är jag väl inte precis. Fast ensam i mina tankar är jag. Börjar bli trött nu och funderar väl egentligen på att slänga mig framför tv:n en stund, känns inte lönt att gå och lägga mig i sängen för jag kommer ändå bara snurra typ tusen varv..

Har så himla mycket planer på det kommande året, och det skrämmer mig ibland, jag går och hoppas, tänker och planerar men gud vad tråkigt om allting skulle gå i kras! Samtidigt som det finns en sak jag inte fick ett riktigt avslut på förra året, jag kan verkligen inte släppa det helt, det går bara inte. Ständigt finns det tecken, om det nu finns något eller om jag bara är dum och inbillar mig... Suck suck suck... De senaste veckorna har jag inte behövt tänka så mycket utan jag har varit på kanonhumör! Ja, det är jag väl nu också, men ändå så finns där en del tankar i skallen som snurrar runt runt runt!

Finns en sak jag hoppas på, och den kommer jag nog hoppas på ett ganska bra tag till. Jag är inte färdig med den än, eller ja egentligen två saker, fast två helt skilda saker som man på något konstigt sätt kan sammankoppla... Ja skitsamma, ska sluta gagga för ingen förstår väl vad det här inlägget handlar om, knappt jag själv!

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0