Gääsp!

Jaha då sitter man här i värmen och håller på att dö... nej men fan det är nästan lika fuktig värme här som det var på Mallorca ,förra veckan *puh*. Men jag ska nog överleva detta också, hoppas på att det blir regnoväder eller något känns som om det var månader sedan jag såg regnet senast!!!

John åkte idag, känns faktiskt lite tråkigt. Men jag hoppas han får en trevlig semester i Spanien, och att han ahr bättre lycka än mig vad det gäller sjukdomar under semestern haha.

Hmm, ja har tvättat hela dagen å det är så fruktansvärt tråkigt och slö blir man så alla mina kvällsplaner gick i stöpet, istället har jag suttit i min egen värld här hemma och drömt mig bort lite. Å nu blir det en macka och en liten rastning av Kola.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0