Hör du melodin den är så schysst å fin

En låt jag lyssnade på ganska mycket förra sommarn med Dj Pish och The bikinikillers haha! Förra sommarn var helt galen och givetvis poppar där upp många underbara minnen! Mest tänker jag på kvällen hemma hos Fifflan, vår första fest ihop och ja vinet var inte gått så jag bestämde mig för att dricka det snabbt så jag slapp smaken... njo, och sen fick jag väl en eller två välkomst drinkar av Annika och bestämde mig tydligen för att gå och lägga mig med ett glas vatten i hennes säng. Haha, ja vilka underbara ideér man kommer på ibland i mindr nyktert tillstånd. Jag kom hem ganska tisigt den kvällen i alla fall, haha!

Jag skulle rensa garderoben och städa när jag kom hem från pappa idag, just det så var det ju ja. Aja jag får väl ta det imorgon, är man hemma tio på kvällen är det inte det första man tänker på precis. Istället fastnade jag vid datorn, och snackade med gamla vänner och klasskamrater! Riktigt riktigt trevligt! Bara sp läskigt att det redan gått mer än tre år sedan ajg tog studenten, nästan så man börjar få lite ålders nojja haha!

Nej, men kanske vara uppe en liiiten stund till, sen ner och kissa Kola och sedan får jag väl krypa ner i min säng!

Bjuder på en bild från Magaluf, den underbara havsutsikten, fan vad jag saknar Magaluf och jag saknar er allihopa som var där! Vi ses GARANTERAT snart igen, jag lovar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0