I väntans tider

Nej jag är inte gravid, men John är äntligen påväg hem och ja, nu när jag har tränat, städat och duschat finns där inte mer jag kan göra än att vänta på att min baby boo ska komma hem! I och för sig är jag lite hungrig, kanske får ta något litet att äta för man vet ju aldrig oom flygen går som de ska etc.. Hmm knäckemackor kanske?

Skönt att vara igång med träningen igen, tydligen har man varit lite saknad på gymmet! Å konstigt nog så tycker folk det ser ut som om jag gått ner i vikt :S, själv tycker jag att magen har blivit lite småfet, även om den inte kommer vara det länge till så ändå! Aja, det är ju alltid positivt om folk tycker man ahr gått ner i vikt!

Undrar föressten när de ska fixa fb-länkarna de blir ju helt knepiga nuförtiden, kan tänka mig att de som brukar hålla stenkoll på det har semester och därför fuckar det ur lite då och då. Ja det är min teori och jag tror på den! Punkt. slut!

Nej mat var det, hörs sen, troligtvis inte mer idag för jag ska gosa heeeeela eftermiddagen!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0