Landet

Åter vid datorn och åter hemma! Sa ju troligtvis att det dröjde liiite innan jag uppdaterade eftersomJohn kom hem i förrgår, men nu är jag här igen!

Nytränad och nydsuchad, sorterat ut alla kläderna i rätt färger har jag också hunnit med så snart bär det av ner till tvättstugan. Hade lite kläder att tvätta och John hade ju hela sin resväska med kläder så det ska bli skönt att bli av med det idag!

Igår åkte vi upp till Stenlycke, jag, John, Kola och Keddy. Vi åkte ganska så sent så det blev att ta med oss varsin sallad från gogogreen och lite gott godis att snaska på där uppe. Vi hade en himla mysig kväll och det var faktiskt inte alls så läskigt att sova där som jag ahde förväntat mig att det skulle vara! Däremot sov vi inte särkillt bekvämt i sängarna men aja, något måste ju vara lite galet :P

Bilder kommer upp på facebook senare under kvällen eller imorgon!

Aja speak soon dags för tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0