Natteravn

Hemma tdigt ändå, så ja jag hamnade framför datorn som vanligt... Skönt nu när man har ordentligt nternet och en ganska så fungerande dator!

Äntligen så vet jag vad min favoritlåt heter som enligt alla är hur gammal som helst, men nu är det ju så att jag inte lyssnar på radio så för mig är den ny! Natteravn med Rasmus Seebach. Helt otroligt bra låt faktiskt! Danskarna ä några jävlar på att göra bra musik! Inte många andra språk än englska och svenska annars jag anser bli bra, men danskarna är som sagt några jävlar på det!



Usch, imorgon MÅSTE jag verkligen ha min städdag, jag har bara skjutit upp den hela tiden men nu är det faktiskt dags. Suck, har en del ärende att fixa också å jag måste hinna med och träna också.. usch, nu blev jag ju nästan stressad! Nej det får jag sluta med, jag hinner!

Hmm.. jaha... nu har jag inte en susning om vad jag ska skriva, så kanske lika bra att låta bli? Eller? Du kanske vill jag ska skriva mer? Eller så vill du bara jag låter bli...hmmmm... svååårt det dära :P Haha nej nu ska jag sluta, ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0