Rain

Min regndans fungerade tydligen tillslut! Underbara regn, det var verkligen dags för det nu! Fast extra mysigt är det när det bara öser ner och man sitter och lyssnar på smattrandet från balkongen eller på rutorna. Men nej jag ska verkligen inte klaga jag fick mitt regn tillslut!

Usch, de sista maskinerna tvätt har gått, nu ska det bara centrifugeras och torktumlas det som går och sen är jag klar med dagens tvätt. Himla skönt faktiskt, sen ska jag bara invänta pojken och sen blir det mat och filmmys!

Herregud vad Little Britain är roligt, fick hela boxen av John när han kom hem från Spanien, absolut bästa presenten någonsing! Jag älskar det haha! Nästan bud på att flytta till UK för deras otroliga humor ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0