Skallebank och kittlande näsa

Guud vad jag är långsam idag, det tog ett tag att komma ner och träna... väl på gymmet gick det ändå ganska bra men lite rethosta fick jag allt. Väl hemma tog det evigheter innan jag fick tummarna loss att packa ner kläder och djuren in i bilen för att ta mig en tur ner till pappsen idag igen! Men idag stannar jag över, jag ahr skallebank och en näsa som kittlar stup i kvarten så det känns ändå som en helt okej lördagskväll. Sen kan ju planerna alltid ändras lite titt som tätt, aja vi får se!

Känns nästan som om det skulle vara läge med en liten tupplur såhär innan den sena kvällen börjar... hmm.. nja jo kanske ska funderas på. Men hur som helst, tänkte bjuda på en låt;



Jag blir glad av den, blir ni också det? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0