Sökandet

En del människor säger att någonting söker dem, oftas betyder detta något dåligt och jag har väl aldrig förstått den där känslan, eller så var det kanske på tok för länge sedan sist, fram till idag.

Dagen började inte alls som jag hade tänkt och jag har nu förstått den här sökande känslan, känner igen den från 16 års åldern, litegrann och jag vet att det inte bådar gott när man får en sådan sökande känsla. Det kvittar hur mycket man än försöker slå bort den, ändå kommer den tillbaka hela hela hela tiden. Hoppas på de slutar komma tillbaka ikväll...

Suck, jaha dagen blev inte som det var tänkt idag heller, ska ner till pappa nu på dagen och ikväll får jag se vad som händer. Sprit känns som en utväg idag, men ja jag ska föröska undvika det och se om det finnsn ågon trevlig underbaring som vill umgås med mig ikväll =)

Nu ska jag klä mig, mamma körde nyss! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0