Som en ny dator

ÄNTLIGEN fungerar min dator hyfsat okej, jag har fungerande internet och ja det mesta av det elektroniska tycks fungera okej, nu är det egentligen bara min vanliga telefondosa som ska bytas, gör det kanske innan John åker imorgon annars tar vi det efteråt =)

Har tagit det ganska så lugnt idag också, film, mys och ja, det är väl vad vi hunnit med idag. Jag börjar må lite bättre, men eftersom John åker till Spanien imorgon så tar vi det lilla lugna idag!

Orkar inte ladda upp några bilder från Magaluf idag, antar det blir nu i veckan jag sysselsätter mig med det, nu när John ska vara borta några dagar! Ser även ut som om jag åkr ner till pappa någon dag å stannar över, om det nu blir fint väder. Brännan jag tänkte ha efter Magaluf kunde jag ju glömma tack vare min förkylning, så jag får sätta brännan nu istället =)

Nu mysedags å sen sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0