Berg av disk

Ja shiit vad jag har disk, det är så tråkigt att jag är så jävla lat när jag jobbar mycket, jag bara låter hela lägenheten förfalla och kommer på att det är dags att diska när jag inte har några rena tallrikar kvar längre... ojojoj, vad ska det bli av mig?

Aja hur som helst är ett berg av disk rent nu, så jag ahr bara två berg kvar men de lär jag inte hinna ta idag tyvärr. Ska föröska få ordning på köket idag innan jobb, där ligger grejer överallt! Ibland önskar jag faktiskt att jag var född pedantisk.. men bara ibland :P Annars kanske jag hade varit som Fifflan, stå och diska på förfesten haha! Men du är så duktig hjärtat!!

Nej, musik och chill innan det blir mer städande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0