Birthday sex-up tempo

Spelas just nu på min spotify, ÄLSKAR den remixen! Sjuk bra, det tackar vi Crowns Dj i fredags för att jag hittade denna ;P. Sen tycker jag titeln var ganska så passande eftersom jag snart fyller år haha, nej jag skoja, fast jag fyller ju faktiskt år snart, om två veckor :D eller ska man göra en =(, man blir ju trots allt ett år äldre.

Jobb igår sög eftersom jag backade 2300 kr, så mycket har jag ALDRIG backat! Jag gjorde ju vad jag kunde för att försöka ordna upp det men ja.. lite kanske det hjälpte vann igen en del sista halvtimmen...SUCK!

Men jag ska på det idag igen, Gabby kommer idag fast hon är sjuk! Så vi får hålla tummarna för att det går bättre idag!

Var nyss på gymmet och tränade kondis och bröst idag. Träffade Anders som är plaschef på Träningsvärket, han gillade inte min ide att byta gym :P. Så det kanske ändå lutar lite mer åt att stanna kvar haha, men om jag nu gör det ska du faktiskt vara liiiiite mer personligtränare, vi har faktiskt bara haft ett pass, och då dödade du mina bröstmuskler i över en vecka efter ;P Så resten av kroppen också tack ;)

Nej ska klä mig inför jobb, jag börjar elva idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0