In my head I can see you all over me

Riktigt skönt att vara nydsuchad efter ett ganska så bra gympass på träningsvärket, blev kondis en halvtimme och därefter mage och röven som skulle tränas lite! Man kan nästan studsa en enkrona på min röv nu ;P

Är på bra humör idag, gårdagen var katastrof var på fruktansvärt humör... Därför besparade jag er ett ilsket och depprimerande inlägg, hoppas ni är glada för det, annars är jag det!! Haha!

Dagen började bra, något som ser mycket lovande blev sagt, men vad det är tänker jag inte berätta förrän efter mötet på torsdag, så ni får hålla er till tåls, ja om det nu går bra.. :P Annars tänker jag bara låtsas som ingenting haha!

Mamma hämtade upp mig en snabbis i eftermiddags, blev Ö o B, handlade en massa nödvändigheter, mer än jag hade tänkt mig men ja, det brukar ju faktiskt bli så! Städgrejer å sånt är alltid bra för det används, även om det varit lite dåligt på den fronten här hemma de senaste månaderna :P

För tillfället vill jag hemsktgärna tro på horoskopet... Det påstås att det ska hända bra saker inom jobb och kärlek... Hmm men jag ahr lyckats hamna i en svår situation.. igen :P. Denna veckan är jag en vecka försent på det och det retar mig! Som fan! Å nej det är inte min mens som är försenad, detta handlar om annat! Å jag vet att ni tackar för informationen ;)

In my head I can see you all over me... avslutandevis med Jason Derulo.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0