Nya inköp!



Är hemkommen från stan för en stunds sedan! Jag och mamma var en vända på Entre och fikade och gjorde lite nya inköpt! Mamma ville gärna ha en dipliner så jag lovade att hjälpa henne hitta en sådan! Så både jag och mamma hann hitta en del trevliga saker! Jag hittade en tröja från gina, och en svart kjol jag tänkte ha på min födelsedagsfest! Ser även ut som om den kan tänkas användas på onsdag när jag ska ut och fira St. Patricks med några vänner! Neej jag är inte irländare men jag har vänner som ska fira och tyckte det kunde vara kul!!!

Jag är lite stressad inombords idag känner jag, gillar inte när folk blir arga på mig.. Fast vem gör det? Fast mestadels är jag på solskenshumör idag :D Å det är jag faktiskt, håller tummarna för att allt håller på att ordna upp sig i mitt liv nu! Nytt jobb känns super, med kanontrevliga arbetskollegor, vänner som kommer fira min födelsedag den 27:e från olika städer, england och jobb, våren är snart på g förhoppningsvis, snart nytt tränings kort, nya träningsformer!

Ja för er som missat det och som jag inte pratat med på några dagar så ska jag börja boxas! Dock är jag inte helt klar med om det blir Lady kick N Box som gäller eller om det blir traditionell nybörjarboxning! Mara tycker nybörjar boxning och säger att lady Kick N box är fjolligt.. jag vet inte? Men ska snacka med vakterna på Etage som håller i träningen å se vad de säger!

Näää men mat å städa kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0