Rosa pantern



Nej det här handlar inte om den rosa pantern som är på bilden bredvid, men jag tyckte det var en passande bild så därför fick han vara med på ett hörn :P. Som en del av er säkert vet så är ju rosa pantern även en riktigt god mjölkdrink! Två killar beställde en sådan innan idag på Kb, ganska gulligt! Men jag förstår dem det är gott!

Var en ganska lugn kväll idag, inte så mycket stress och vad jag tyckte ändå de småliven var ganska så trevliga idag! Dessutom fick jag fint besök av Victor och Anders idag! Alltid lika trevligt!

Har käkat lite knäckebröd med keso, så jag antar det är dags att gå och lägga sig innan det blir ljust! Men innan dess ska sängen bäddas... suck! Varför gör jag aldrig det INNAN jag åker till jobb... aja sov gott mina vänner, eller ska jag säga god morgon?


Kommentarer
Postat av: Jenniien

sov gott:P

2010-03-06 @ 07:05:20
URL: http://jennietarkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0