Snacka om celebration

Ursäkta avbrottet men det har varit fullt ös hela veckan och mer ös blir det resterande delen av vecka! Som ni säkert vet (en del av er i alla fall) Så fyllde jag år i onsdags, men eftersom jag jobba onsdagnatt så firade vi mig lite på tisdagen. Tusen tack underbaringar för en superkväll, ni är fanimej bäst!

Onsdagen blev det käk på Pers Krog, tack så mycket Filip för fri dessert, den var super! Sen var det ju som sagt jobb och det gick väl faktiskt helt okej och någon bakfylla slapp jag faktiskt! Men tröttheten fanns där helt klart!

Gårdagen blev det middag på Ljunghusens golfklubb med mamma och pappa, en tur inom KB för att jämta dricksen sedan konserten i lördags. Mat på max och därefter avslutades kvällen med en deckancde Alizée framför tv:n haha!

Å idag ska det köras ett grymt gympass, förhoppningsvis en tur på Nova om mamma inte 'är iväg för länge, sen inatt är det jobb på Etage med Emma å Gabriella! Tjejer! Som jag saknat er, så jag ser faktiskt fram emot att jobba ikväll!

Uppdaterar senare igen för nu ska jag spana liiite på hem till gården innan jag sticker ner till gymmet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0