Sunshine in my life

Just idag skiner väl inte solen så starkt i Malmö, fast för mig gör den det! Var på Etage och träffade Palle imorse, angående bartenderjobb och det ser lovande ut! Känns superbra, jag trivs ju så himla bra med personalen och på ställena så det känns så himla roligt att han vill sätta mig i baren istället för vid BlackJack bordet! Om jag fixar provjobbandet i April bra nu så kanske jag kan sluta som BlackJack dealer helt! Missförstå mig inte, jag har tyckt det varit jättekul och jag ahr träffat mycket bra människor tack vare det, men det jag egentligen vill göra är ju faktiskt att stå bakom en bardisk! Så håll nu tummarna för mig att det går bra!

Jag vet att inte alla blir lika glada av att se mig bakom bardisken, men ibland måste man göra val och tänka på sig själv, och det är just det jag gör nu! Förlåt alla som tar illa vid sig eller som jag trampar på tårna på något vis men det är detta jag har velat göra så länge och jag tänker ta chansen nu när jag får den! Hoppas ni förstår!

Inväntar min kära mor nu, så jag skriver vidare senare!!

Puss å kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0