Friday

Äntligen fredag, fast jag har mina jobbtimmar kvar. Börjar halvfem på Friskis idag och jobbar stängning idag igen. Men sen är det riktig helg för mig! På måndag börjar jag heltid en månad framöver så en ordentlig helg med mycket vila och softning verkar ganska så vettigt!

Träningen denna veckan har gått fantastikst bra. Min träningsvärk i benen sitter kvar litegrann sedan i tisdags men den börjar sakta men säkert avta. Till min stora glädje såg jag idag att jag gått ner 5 kilo på drygt en månad! Inte illa pinkat, eller hur? Det har räddat hela min dag! Så äntligen är jag en bit under 60 kilo igen! Yeees!

Men nu ska det chillas lite innan jobb!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0