Helgen gick visst fort



Ja visst har den? Ja den är ju i och för sig inte slut än! Men oj vad tiden gått fort!

Fredagen tillbringades med några timmar på jobb, en pizza och lite tv mys hemma hos John.
Gårdagen var en aktiv dag, vi handlade, tände ljus på min morfar, farmor och farfars grav, käkade middag med mamma och pappa på Lucia i Höllviken, åkte en sväng inom Foldéns på hemvägen ochslutligen landade vi i Johns soffa framför en Beck film. I stormens öga. Den var heeeelt okej faktiskt, en av de mer spännande Beck filmerna om ni frågar mig.

Idag har det varit jag och Kola hela dagen. Vi har varit en långrunda i Bokskogen! Det är ju så underbart att promenera runt när det är så vackert väder! Det tråkiga är ju att det är så otroligt mycket folk ute när det är helg och fint väder. Alla uppskattar ju inte hundar (även om inte jag kan förstå hur man INTE kan det), så mellan varven fick han gå kopplad. Men över det stora hela fick han skutta omkring som bara den! Dessutom hittade jag var alla julgranar gömmer sig under sommarhalvåret, inte illa eller hur :P

Så nu är matlådan fixad inför morgondagen, jag som har öppning på Friskis. Som ni kanske vet så ska jag vara heltid där nu i November så det är bara att vänja sig vid att gå upp tidigt på morgonen och få gjort det man ska, annars blir det inte så¨mycket gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0