Söndagskväll

Jaha då var det redan söndagskväll och imorgon är det dags för jobb igen. Visst är det lite märkligt att helgen alltid går så fruktansvärt fort, medans jobbveckorna känns som en evighet? Aja, thats life och så är det bara!

Helgen har varit underbar! Jag gillar inte snön egentligen, men när den kommer så man får in julstämning så kan det aldrig vara fel! Så tack vare den, adventsljusstakar, glögg och lussekatter så har jag en otrolig julstämning i kroppen som jag hoppas håller i sig julen ut!

Strax är det dags att äta hemma hos familjen Drakfelt. Så vi tar med oss några av lussekatterna och ska mysa de sista timmarna där. Älsklingen förtjänar att få vila ordentligt... Han hade ett rent helvete att få loss ena däcket på min bil idag, så han får vila extra mycket! Tack älskling!

Hoppas ni har en trevlig söndagskväll!


Jag och Keddy hemma hos pappa på farsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0