Underbara lediga måndag

Dagen börjar saaaaakta saaakta dra sig mot sitt slut. JO visst några timmar till ska jag väl hålla mig vaken.. Men ni förstår säker vad jag menar.

Dagen började tidigt idag, redan vid sju. Inte fan kunde jag sova mer, så det var väl lika bra att gå upp. Blev ett tillvaknande på en timme och sen bestämde jag mig för att träna lite. Ganska så okej pass faktiskt får man väl säga. Sen duschen, hämta Keddy och möta upp Johanna vid hundrastplatsen. Så det blev en promenad med hundarna och lite gs (gott snack) som John skulle ha sagt :P

Därefter begav jag mig hem till pappa för att.. ja bara va helt enkelt! Handlade lite mat och lagade pasta med veggifärs. Helt okej och dessutom räcker det till två arbetsdagar på Friskis. Två flugor i en smäll som man säger.



Ja och nu sitter jag här hemma och häckar. Har skjutit upp disken sedan imorse så det känns som om det kanske är dags att ta tag i den nu, och sen städa råttburen.. Suck! Men sen är det måndagsmys! Ja jag vet det är olika dagarmys i princip varje dag! Men hallå, det är höst och vinter och då får man faktiskt! Så det så!

Oj, jag höll ju på att glömma bilderna från min och Wirres underbara söndag på Friskis igår!



Vår superfina skulptur!



Schampootorner Wirre byggde.. Soft eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0