Work work work

Då sitter man på jobbet en lördagsmorgon, eller ja nu är det väl precis förmiddag i och för sig. Men jag har varit här sedan halv nio så det känns som om det fortfarande är morgon!

Ganska lugn lördagsmorgon, känns som om en del folk var ute igår så kanske kanske orkade de inte ta sig till gymmet.. Eller så har de kanske bara helt enkelt andra planer för sig. Människor kan ju faktiskt ha ett liv utanför gymmet och jobbet.

Idag jobbar jag till stängning, typ lite över fem.. Lite segt men gött sen att ha lite kväll. Tur man har trevligt arbetssällskap! Å så snart han tränat klart är det min tur att röra på fläsket som av någon konstig anledning försvinner utan att jag gör något speciellt.. eller ja jag jobbar. Det är kanske det som gör det haha! Tappat ett kilo till på bara en vecka! Sjukt soft! Fast det enda jag egentligen vill är att bli tight ;)

Men men nu kallar jobbet hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0