Alla bara pratar om alla måsten hit och a...

Alla bara pratar om alla måsten hit och alla måsten dit. Man måste inte alltid! När ska folk förstå det? Alla måsten är satta i vår skalle sedan vår födsel och någon måste bryta den trenden. Kanske blir det jag eller kanske faller även jag offer för alla måsten så småningom. Helgen har varit bra fram till kvällen nu. Jag känner mig dålig och allmänt irriterad på mig själv. Det som ligger mig närmst om hjärtat har jag inte vårdat som jag skulle å det gör mig så fruktansvärt ont. Ont i hjärtat och ont i själen. bättre sent än aldrig kanske men aj och vad mycket ångest :-( sov så gott mina vänner. Jag tror int jag kan det inatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0