Snaaark!



Färdig jobbad, färdigäten och färdigmyst så sitter jag åter hemma igen. Blir snart dags för sängen tror jag, ganska så trött måste jag erkänna även om jag inte är riktigt trött nog för att gå bums i säng... än.

Tröttheten jag hade tidigare idag försvann litegrann på jobb, jag vet inbte om det berodde på godiset eller kaffet jag tryckte i i mig eller kanske helt enkelt på trevligt arbetssällskap. Men något av det var det, eller kanske alla tre och jag blev lite piggare.

När jag slutat hade John fixat en pizza till mig och en ganska så bra film som jag inte riktigt vet vad den hette men troligtvis något i stil med Seven exes.

Aja hursomhelst.. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0