Bad, firning och mys!

Har precis tappat upp ett välbehövligt bad, så snart smygen jag ner där för att bara koppla av en stund! Sen ikväll ska vi hem till Veronica och fira henne och Charlotte som fyller 23 år idag! Grattis på er underbara människor!

Känner mig så slö just nu, kanske beror lite på powenappen jag tog för en liten stund sedan, eller kanske för det tidiga morgonpasset jag hann med på gymmet idag? Eller så är det helt enkelt den goda frukosten jag åt innan!

Snaaaark!

Igår var det mysfredag med hemmalagad vegetarisk spagetti å "kötfärssås" senare såg vi en tuuung film. Mr. Schnidler tror jag det hette. Om Nazi-tyskland och den visade att det fanns godhjärtade människor även på den tiden. Dessutom, ett stort plus var att den är baserad på en verklighändelse!

Neej som sagt badet kallar!

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0