Dutti tööööös!

Ja det har jag minsann varit idag! Jag har diskat, städat och bytt dammsugar påsar och dammsugit hela lägenheten! Därefter har jag sökt två jobb, mest spontant men ändå.. Och sen har jag skickat in ansökan till Malmöhögskolan. Det var dags igen, kände att efter förra floppandet är detta nog något som passar mig! Kriminologi! Jag avr däremot inte helt beredd på att den skulle vara ett halvår och jag hade inte tänkt mig att ta med studielån... om jag ens får något denna gången :S Aja, det får väl lösa sig på något sätt! Om jag får ett okej jobb kan jag nog göra både och.. Ja så får det nog bli!

Nu ska jag bara chilla lite, sen ska jag ner med Keddy och 16.45 är det dags för Inddorwalking! Yeeey! Har inte kört pass på hur länge som helst! Så det ska bli jääätteskönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0