=)

Bläää idag har varit en eeeemodag. Men ja, nu är jag bara trött så jag antar att allt känns lite bättre nu.

Har städat en del idag, så nu är det bara det lilla och enkla som ska göras inför Kolas födelsedagsfirande på torsdag. Riktigt skönt, men dessförinnan ska det tvättas. Alltså imorgon, segt. Man kan nästan tro att jag har städmania, å det kanske jag har litegrann för att sysselsätta mig. Ja jag letar fortfarande jobb, och gärna så snabbt som möjligt. Så snälla söta rara underbara, om du vet något så snälla säg till!

Ser på The weddingdate, en rolig film som jag sett förut. Det där med att hyra en dejt är lite sisådär. Fast å andra sidan så är det ju inte meningen att någon ska veta det heller haha!

Aja hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0